FANDOM

Yuuya Mochizuki
Yuuya taking photos.jpg
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Mochizuki Yūya
Imię i nazwisko (kanji) 望月優矢
Urodziny 13 lutego, 1983
Wiek 15 lat
Płeć Mężczyzna
Oczy Szare
Włosy Brązowe
Wzrost 163 cm
Status
Status Żywy
Zawód Uczeń
Krewni Tomoka Inose (starsza, przyrodnia siostra)
Naoya Mochizuki (brat bliźniak) (tylko w powieści)
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 2
Anime Odcinek 1
Głosy
Seiyuu Kazutomi Yamamoto
Yuuya Mochizuki (望月優矢, Mochizuki Yūya) jest uczniem klasy 3-3 w Północnym Gimnazjum w Yomiyamie. Uczęszcza do kółka plastycznego. Przyjaźni się z Naoyą. Ma przyrodnią siostrę o imieniu Tomoka, która pracuje w kawiarni Inoya.

WyglądEdytuj

Yuuya.jpg

Yuuya w mandze.

W mandze, Yuuya ma jasne, blond włosy i czarne oczy. Posiada bardziej kobiecy wygląd. W anime, Yuuya posiada długie, brązowe włosy z grzywką i szare oczy. Nosi długie spodnie i koszulę jako swój mundurek szkolny.

OsobowośćEdytuj

Yuuya jest cichym, spokojnym, cierpliwym, niewinnym i nieco nieśmiałym chłopcem w towarzystwie nieznanych mu ludzi, lecz wesoły i towarzyski wśród swoich przyjaciół. Mochizuki jest dobrym przyjacielem Teshigawary i jest jednym z pierwszych przyjaciół Kouichiego w nowej szkole. Był także w dobrych stosunkach z Ikuo Takabayashim i był wstrząśnięty jego śmiercią.

FabułaEdytuj

AnotherEdytuj

W drugim odcinku został pochwalony przez panią Mikami, za swoje wymysły artystyczne, ale także poproszony, by zostawił takie rzeczy dla kółka artystycznego. Wtedy rozmawiał z Kouichim o ich nauczycielce, można było zauważyć, że jest w niej zauroczony, czy nawet zakochany. Yuuya wraz z Tabakayashim zostali zaproszeni przez Kouichiego do jego domu. Zaraz po śmierci Ikuo, Mochizuki zostawił pod ławką Sakakibary list, iż Mei Misaki wszystko mu wyjaśni. Później, spotyka się wraz z Sakakibarą, Akazawą i Teshigawarą w kawiarni.

Wraz z Reiko Mikami oraz kolegami z klasy pojechał do hotelu, w którym mieszkał i pracował Matsunaga. Na plaży Teshigawara zdecydował, że zrobią konkurs na to, kto złapie więcej ryb na obiad. Mochizuki był wraz z Mei Misaki i Kouichim Sakakibarą w drużynie 'Nie istniejących' dlatego iż zakopali go w piasku i gdy omawiali konkurs ten nieruchomo leżał pod piaskiem.

Spotyka się wraz z Sakakibarą i Teshigawarą w starej klasie Matsunagi, by poszukać kasety ze sposobem na pokonanie klątwy klas 3-3. Niestety, jeden z chłopaków porwał taśmę i Mochizuki wziął naprawę na siebie.

Na wycieczce szkolnej to on jako ostatni z wtajemniczonych dowiedział się o tym, że wszyscy chcą zabić Mei. Wpuścisz szkolnego kolegę do pokoju, a ten zabrał taśmę.

Relacje Edytuj

Kouichi Sakakibara Edytuj

Naoya Teshigawara Edytuj

Mei Misaki Edytuj

Reiko Mikami Edytuj

Tomohiko Kazami Edytuj

Takako Sugiura Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W rankingu postaci, posiada stopień A+. Jednakże, jego stopień w przeciwieństwie do stopni innych postaci męskich, jest w kolorze różowym, tak jak stopnie postaci żeńskich. W powieści, Kouichi zauważył, że Yuuya posiada bardzo kobiecy wygląd. Zostało to przeniesione do anime, gdzie chłopiec często jest mylony z dziewczyną.
  • W klasie, siedzi za Ayą Ayano, przed Haruką Etou oraz pomiędzy Kouichim, a Takeru Mizuno.
  • Jego adres to 1-13 Tobiicho Yomiyama City.
  • Jego imię oznacza "tysiąc nocy", a jego nazwisko oznacza "księżyc w pełni".
  • Jego rodzina posiada kawiarnię Inoya, w której pracuje jego siostra Tomoka, jako kelnerka.
  • W powieści, ma brata bliźniaka o imieniu Naoya, tak samo jak jego przyjaciel Naoya Teshigawara.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki