FANDOM

Yumi Ogura (小椋由美, Ogura Yumi) była uczennicą klasy 3-3 w 1998 roku. Wraz z Takako Sugiurą, pomagały Izumi Akazawie w Środkach Zapobiegawczych i służyły jako jej "lewa i prawa ręka". Również należała do kółka teatralnego wraz z Ayą Ayano i Izumi.

Wygląd Edytuj

Yumi miała sięgające do ramion, jasnobrązowe włosy i grzywkę podpiętą różową spinką w kształcie kokardy. Miała brązowe oczy. Nosiła tradycyjny, japoński mundurek szkolny.

Osobowość Edytuj

Yumi wydawała się być dość nieśmiałą osobą, ze względu na to, że często była bardzo cicha oraz niewiele mówiła. Pomagała Izumi i Takako w Środkach Zapobiegawczych, w celu zapobiegnięcia klątwy. Jej cicha, delikatna i miła osobowość, znacznie kontrastowała z surowym charakterem Izumi oraz zimną postawą Takako. Często też się rumieniła.

Yumi przyjaźniła się z Ayą Ayano oraz z Juntą Nakao i Takako Sugiurą, co można wywnioskować z faktu, że często spędzała z nimi przerwy. Była również bardzo przywiązana do swojego starszego brata, Atsushiego.

Śmierć najlepszej przyjaciółki i brata sprawiły, że Yumi popadła w obłęd. Znienawidziła Mei, obwiniając ją o ich śmierć i obiecała sobie, że ich pomści. Próbowała ją zabić w jedenastym odcinku, jednakże to tylko spowodowało, że dziewczyna sama straciła życie.

FabułaEdytuj

AnotherEdytuj

W dziewiątym odcinku wraz z Ayą spotkała Kouichi'ego i Naoya przed szkołą, wracając z kółka teatralnego z panem Chibikim. Aya odprowadziła ją do ulicy, gdzie mieszkała i tam się rozstały. Kiedy dotarła do domu, okazało się, że jej część jej domu została zniszczona przez koparkę, a jej brat przy tym zginął.

Odcinek później, na wycieczce poszła z Izumi na kolację i siedziały tam razem z innymi dziewczynami w grupie.

W jedenastym odcinku usłyszała taśmę puszczoną przez Takako i znalazła nóż, by zabić Mei w ramach zemsty za jej brata. Kiedy Mei i Kouchi zabarykadowali się przed nią, wyważyła drzwi wraz z chłopcami i wyszła do nich przez okno, kiedy wychodziła już drugą nogą, poślizgnęła się i wypadła. Spadła na powierzchnię przed budynkiem, łamiąc kręgi szyjne, zginęła na miejscu.

CiekawostkiEdytuj