FANDOM

Yukiyo Misaki
Kirika-san.jpg
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Misaki Yukiyo
Imię i nazwisko (kanji) 見崎ユキヨ
Urodziny ok. 1968
Wiek 30+ lat
Płeć Kobieta
Oczy Brązowe
Włosy Brązowe
Wzrost 156 cm
Status
Status Żywa
Zawód Właścicielka Misaki Studia M.
Projektantka lalek
Krewni Amane (matka)
Mitsuyo Fujioka (siostra bliźniaczka)
Mei Misaki (siostrzenica/przybrana córka)
Misaki Fujioka (siostrzenica) †
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 9
Anime Odcinek 4
Głosy
Seiyuu Hitomi Harada
Yukiyo Misaki (見崎 ユキヨ, Misaki Yukiyo) znana też jako Kirika (霧果), jest ciotką Mei Misaki oraz właścicielką sklepu z lalkami o nazwie Misaki M. Studio. Tworzyła swoje lalki również na górze, choć sklep znajduje się na dole budynku.

WyglądEdytuj

Kirikamanga.jpg

Kirika w mandze.

Kirika wygląda bardzo młodo. Ma długie, ciemnobrązowe włosy, które związane są niebieską chustą z tyłu głowy. Ma brązowe oczy. Nosi białą koszulę z niebieskimi wzorami i z zieloną koszulką pod spodem. Dodatkowo posiada czarne spodnie i pomarańczowe buty.

W mandze ma czarne oczy i tego samego koloru włosy. Wygląda podobnie, aczkolwiek jest spojrzenie jest bardziej smutne i ponure.

OsobowośćEdytuj

Według Mei, Yukiyo nie troszczy się o nią ani o to co robi, biorąc pod uwagę fakt, że pozwala jej regularne ucieczki z lekcji oraz często zapomina przygotować jej śniadania do szkoły. Uważa też, że Kirika traktuje ją jak jedną ze swoich lalek. Mei opisuje ją jako "dziwną kobietę, która izoluje się w studiu na górze". Kiedy Mei chciała się spotkać ze swoją prawdziwą rodziną, Yukiyo wściekła się oraz nie wyraziła na to zgody. Kupiła także Mei telefon komórkowy, aby mieć pewność, że ta nie pójdzie odwiedzić Mitsuyo. Jednak Mei wraz ze swoją siostrą bliźniaczką, zaczęły spotykać się w tajemnicy przed nią.

W OVA, Mei powiedziała, że Kirika po prostu się boi, że będzie chciała od niej odejść do swojej prawdziwej rodziny i z tego powodu, zakazała jej spotykania się z jej siostrą. Co ciekawe, była jednak przyjaźnie nastawiona w stosunku do Kouichiego i była zainteresowana faktem, że chłopak może lubić lalki, co jest dość niespotykane. Również stwierdziła, że Kouichi może przychodzić do jej studia oraz domu kiedy tylko ma ochotę.

FabułaEdytuj

Historia Edytuj

Na długo przed wydarzeniami z serii, na świat przyszły dwie siostry bliźniaczki - Yukiyo i Mitsuyo. Obie wyszły za mąż. Po jakimś czasie, Mitsuyo zaszła w ciążę i urodziła dwie bliźniaczki, Mei oraz Misaki. Yukiyo również zaszła w ciążę, niestety jednak jej dziecko urodziło się martwe, co sprawiło, że kobieta popadła w depresję. Również, w tamtym okresie, rodzina Fujioka borykała się z poważnymi kłopotami finansowymi, które spowodowały, że stać było ich na utrzymanie jednego dziecka. Z tego powodu oraz z faktu, że Yukiyo nadal próbowała bezskutecznie starać się o dziecko, jedna z dziewczynek została oddana pod jej opiekę. Mei stwierdziła, że Kirika prawdopodobnie chciała trzymać to w sekrecie na zawsze, niestety babcia dziewczynki przypadkowo jej to ujawniła, gdy Mei była w piątej klasie podstawówki.

AnotherEdytuj

Mei wspominała o niej, nim się po raz pierwszy pojawiła. Kirika była widziana, gdy obejrzała się za Kouichim, gdy wchodziła do swojej pracowni, a on stał przy sklepie. Pojawiła się również w czwartym odcinku, gdy Mei i Kouichi kończyli rozmowę o klątwie. Kiedy Mei odprowadzała Kouichi'ego, powiedziała mu, że to Kirika zrobiła dla niej sztuczne  oko, po tym, gdy je straciła, bo stwierdziła, że zwykłe szklane oko nie będzie atrakcyjne. Pod koniec dwunastego odcinka, Mei powiedziała, że wyrzuciła komórkę do jeziora, bo ich nie lubi, ale Kirika z pewnością i tak kupi jej nową.

Another OVAEdytuj

Yukiyo wyleciała wtedy do Tokio na wystawę lalek.

Powieść i filmEdytuj

W filmie, była przeciwna przyjaźni Kouichi'ego i Mei, twierdząc, że ona nie potrzebuje żadnych przyjaciół. Podczas wycieczki, często dzwoniła do Mei, a ta nazywała ją "ciocią".

CiekawostkiEdytuj

  • Jej adres to 4-4 Misakicho Yomiyama.
  • Jej prawdziwe imię, jest w rzeczywistości męskim imieniem i oznacza "szczęśliwe życie".
  • W powieści Kirika robiła zarówno, damskie jak i męskie lalki. Dodatkowo lalka Misaki jest nieco mniejsza, ma brązowo-rude włosy i jasną sukienkę.
  • Na początku anime, Mei powiedziała, że lalka w trumnie miała jej przypominać o utraconym dziecku.
  • Misaki zwracała się do niej "Yuki".
  • W OVA, Misaki stwierdziła, że Yukiyo i jej mąż nie są dobrymi rodzicami, skoro pozwolili Mei na utratę oka.
  • Według Mei, Kirika nie gotuje najlepiej.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki