FANDOM

Yukari Sakuragi
Yukari
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Sakuragi Yukari
Imię i nazwisko (kanji) 桜木 ゆかり
Urodziny 13 maja, 1983
Wiek 15 lat
Płeć Kobieta
Oczy Jasnobrązowe
Włosy Jasnobrązowe
Wzrost 158 cm
Status
Przynależność Reprezentantka klasy
Status Martwa
Zawód Uczennica
Krewni Mieko Sakuragi (matka) †
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 1
Anime Odcinek 1
Głosy
Seiyuu Ai Nonaka
Yukari Sakuragi (桜木 ゆかり, Sakuragi Yukari) była jedną z reprezentantów klasy 3-3 w 1998 roku.

Wygląd Edytuj

Yukarimanga

Yukari w mandze.

Jej wygląd w anime, znacznie różni się od tego przedstawionego w mandze. W anime, Yukari miała krótkie, falowane, jasnobrązowe włosy z grzywką i tego samego koloru oczy. Nosiła owalne okulary z żółtymi oprawkami.

W mandze, miała czarne, proste włosy i tego samego koloru oczy. Miała także znacznie ciemniejszy kolor oprawek okularów. W obu wersjach, nosiła tradycyjny, japoński mundurek szkolny.

Osobowość Edytuj

Yukari została ukazana jako dość nieśmiała i ciepła osoba, będąca także uprzejma i cicha. Kiedy Kouichi zapytał ją o Mei, dziewczyna natychmiast przeraziła się zanim zadeklarowała, że nic o niej nie wie, nawet tego kim jest i ostrzegła go, aby nigdy więcej nie wspominał o Mei. Yukari z fascynacją, opowiadała Kouichiemu o swoim wyjeździe do Tokio w 1997 roku. Kiedy chłopak spytał się dlaczego nie pójdzie do liceum w Tokio tak jak on, Yukari z zażenowaniem odpowiedziała, że jej rodzinę na to nie stać. Przyjaźniła się z Izumi Akazawą i były najlepszymi przyjaciółkami, aczkolwiek ich relacja jest lepiej przedstawiona w mandze.

FabułaEdytuj

AnotherEdytuj

Yukari w pierwszym odcinku przyszła wraz z Izumi i Kazimim do szpitala, by w imieniu klasy przywitać Kouichiego w klasie. Jako podarunek dała mu kwiaty i spytała, czy to pierwszy raz, gdy mieszka w Yomiyamie. Kiedy chłopak przyszedł do szkoły i nie ćwiczył na lekcji wychowania fizycznego, Sakuragi również nie ćwiczyła, bo dzień wcześniej, zwichnęła kostkę. Spytała go, czy chłopcy oprowadzając go po szkole, niczego mu nie powiedzieli, gdy ten zaprzeczył, powiedziała, że Izumi na nich krzyczy, gdy są nie ostrożni. Kiedy Kouichi pyta ją o Mei, ona udaje, iż nic nie wie.

W drugim odcinku okazuje się, że mieszka niedaleko Kouichiego, gdy ten nie wziął parasola w deszczowy dzień, odprowadziła go do domu, przy czym rozmawiali. Wyjaśniła mu, iż oni nie jeżdżą na wycieczki w trzeciej klasie, a w drugiej i, że w zeszłym roku byli w Tokio. Mówi mu też, że chciałaby się tam dalej uczyć. Sakakibara pyta dlaczego tego nie zrobi. Yukari uśmiecha się lekko i mówi, że jej rodziców na to nie stać. Kiedy Kouichi pyta: "Co lubiła Misaki?", wykrzykuje mu, żeby nie wypowiadał tego imienia w tej klasie. Później była widziana z panią Mikami i Naoya'im, gdy oni rozmawiali z Sakakibarą.

W trzecim odcinku, po teście wyszła z sali lekcyjnej. Gdy zobaczyła, że Kouichi rozmawia z Mei, przerażona wyrwała ze stojaka na parasole swój i zaczęła biec. Zbiegając ze schodów, poślizgnęła się i zaczęła spadać. Parasolka wyleciała jej z rąk, spadając otworzyła się, a ona spadła na nią, przebijając swoje gardło na wylot. Próbowała się chwilę ratować, ale w końcu, przestała się ruszać. Zmarła 26 maja 1998 roku.

MangaEdytuj

W mandze wygląda inaczej i do szpitala przyszła bez Izumi.

Film i powieśćEdytuj

W powieści jej śmierć była jedną z niewielu najdokładniej opisanych zgonów.

W filmie próbowała ostrzec Kouichiego przed Mei, ale zobaczyła, że już z nią rozmawia, więc zaczęła się wycofywać. Przed budynkiem było palone ognisko, wybuchło, a szyba się rozleciała. Wystraszona, odskoczyła i poślizgnęła się na mokrej podłodze, upadając na otwartą parasolkę, która przebiła jej gardło.

RelacjeEdytuj

Klasa 3-3 (ogółem) Edytuj

Momento

Położone kwiaty w miejscu, w którym zginęła Yukari.

W miejscu, w którym dziewczyna straciła życie, koledzy z klasy postawili bukiet kwiatów co świadczy o tym, że była przez nich lubiana oraz, że będą za nią tęsknić. Posiadała dużo bliskich relacji ze swoimi kolegami z klasy włączając w to:

Izumi AkazawaEdytuj

W anime, Yukari zdawała się bać Izumi, która często obwiniała ją o niewytłumaczenie pewnych rzeczy Kouichiemu, kiedy ta była nieobecna w szkole. Jednakże, później Izumi obwiniała się za jej śmierć, myśląc, że pozwoliła jej umrzeć.

W mandze, dziewczyny były najlepszymi przyjaciółkami, Izumi trzymała nawet na biurku ich wspólne zdjęcie. Śmierć Yukari osamotniła nastolatkę, która nie miała już dłużej nikogo, komu mogła się zwierzyć ze swoich problemów, co ostatecznie później przelała na Kouichiego, a potem na Mei i Naoyę. Po dość ciężkiej nocy, która psychicznie wykończyła Izumi, dziewczyna poprosiła Yukari, aby chroniła ją od klątwy. W czasie pożaru pensjonatu i wynoszenia ją przez pana Chibiki, Izumi wypowiedziała jej imię (w tym również imię swojego brata).

Tomohiko KazamiEdytuj

W dwunastym odcinku, pojawiła się aluzja tego, że chłopak żywił do niej jakieś uczucia - kiedy Kazami próbował zabić Kouichiego, krzyczał, że to przez niego Yukari nie żyje. Możliwe, że Yukari i Tomohiko byli w dobrych stosunkach, gdyż oboje byli reprezentantami swojej klasy, jednak wówczas chłopak nie wydawał się mieć jakichkolwiek uczuć względem niej. Wyjątkiem była sytuacja z odcinka trzeciego, gdy Kazami zdenerwował się, gdy zobaczył idąca Yukari, zanim odwrócił wzrok z małym śladem rumieńców na policzkach.

Ta relacja nie została przedstawiona w mandze, powieści i filmie.

Kouichi Sakakibara Edytuj

Mei Misaki Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię oznacza "pokrewieństwo".
  • Jej nazwisko oznacza "wiśniowe drzewo".
  • Jako, że zginęła na końcu trzeciego odcinka, w kolejnych odcinkach nie było jej w openingu, ale w endingu była nadal obecna.
  • W powieści, jej śmierć była jedną z niewielu najdokładniej opisanych zgonów.
  • Zmarła 26 maja.
  • Pomimo, iż nie odegrała dużej roli w serii, ma własną piosenkę w Another Songs Party, Hop Step Hot.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki