FANDOM

Yousuke Sakakibara (榊原陽介, Sakakibara Yōsuke) jest ojcem Kouichi'ego. Pracuje jako wykładowca na uczelni i z tego powodu wyjechał do Indii na rok. Jego twarz nigdy nie została ukazana w anime.

WyglądEdytuj

Jego wygląd został ukazany jedynie w mandze. Jest mężczyzną w średnim wieku posiadającym krótkie, czarne włosy i tego samego koloru oczy. Posiada również zarost na twarzy.

OsobowośćEdytuj

Wydaje się być pogodnym, lecz jednocześnie poważnym człowiekiem. Pomimo swojego poczucia humoru, Kouichi tak naprawdę nie czuje, że jest on jego ojcem.

FabułaEdytuj

Another Edytuj

Yousuke został ukazany jedynie, gdy rozmawia ze swoim synem przez telefon, ze względu na to, że jest w pracy zagranicą, co sprawiło, że jego syn przybywa w Yomiyamie pod opieką dziadków. Pomimo tego, że jest często wobec syna pogodny i żartobliwy, to Kouichi nie odczuwa do niego żadnej więzi i bardziej woli swoją ciotkę, Reiko. Jest to spowodowane jego częstą nieobecnością w życiu syna ze względu na swój zawód.

Ze względu na to, że przebywa poza Japonią, klątwa na niego nie działa co sprawia, że pamięta o wcześniejszych pobytach syna w Yomiyamie.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię oznacza "pośredniczący dzień".
  • Jego nazwisko można przetłumaczyć jako "prawdziwe święte pole drzewa Shinto".
  • W anime, ujawnił, że gdy był w wieku swojego syna również cierpiał na odmę opłucnową tak jak Kouichi.