FANDOM

Tomoka Inose
Tomoka Inose.jpg
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Inose Tomoka
Imię i nazwisko (kanji) 猪瀬知香
Urodziny ok. 1968
Wiek 20+ lat
Płeć Kobieta
Oczy Zielone
Włosy Brązowe
Wzrost 168 cm
Status
Status Żywa
Zawód Kelnerka
Krewni Yuuya Mochizuki (przyrodni brat)
Nienazwany mąż (wspomniany)
Nienazwana matka †
Nienazwany ojciec
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 13
Anime Odcinek 7
Głosy
Seiyuu Mahiro Inoue
Tomoka Inose (猪瀬知香, Inose Tomoka) jest kelnerką pracującą w kawiarni Inoya. Uczęszczała do Północnego Gimnazjum w Yomiyamie w 1983 roku.

Wygląd Edytuj

Tomokaaa.jpg

Tomoka w mandze.

W anime, Tomoka ma długie, brązowe włosy z grzywką i zielone oczy. Najczęściej nosi strój roboczy czyli białą koszulę z czerwoną kamizelką i czarnym krawatem oraz czarną spódnicę. W mandze, jej włosy są spięte w niedbały kucyk oraz ma czarne oczy. Jej strojem na co dzień jest biały t-shirt, natomiast strojem roboczym biała koszula i czarna kamizelka.

Osobowość Edytuj

Tomoka zdaje się być odpowiedzialną i dojrzałą osobą. Jest także dobrą siostrą przyrodnią siostrą.

FabułaEdytuj

AnotherEdytuj

Zadebiutowała w siódmym odcinku jako kelnerka. Okazało się, że to także starsza siostra Mochizuki'ego. Uczęszczała do Północnego Gimnazjum Yomiyama do 1983 roku. Wiadomo, że słyszała plotki o przeklętej klasie, ale nie wierzyła w to, dopóki jej brat nie wyjaśnił jej sytuacji. Katsumi Matsunaga był stałym bywalcem Inoya Cafe, dzięki rozmową z nim, pomogła bratu, Kouichiemu, Izumi i Teshigawarze dowiedzieć się, jak zatrzymać klątwę.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię oznacza "rozszkoszny karmel". Tomoka to również plemię Indian.
  • Rodzina Mochizuki to właściciele kawiarni, gdzie pracuje.
  • W mandze to ona wiedziała o informacjach na temat klątwy, nie Katsumi.
  • Tak naprawdę, w powieści, ona Reiko i Katsumi nigdy się nie spotkali, ale to ona przekazała im informację o "obiekcie, który mógł zatrzymać klątwę" w starym budynku szkoły, w dawnej sali klasy trzeciej.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki