FANDOM

Tomohiko Kazami
Kazami look
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Kazami Tomohiko
Imię i nazwisko (kanji) 風見 智彦
Urodziny 15 listopada, 1983
Wiek 15 lat
Płeć Mężczyzna
Oczy Indygo
Włosy Granatowe
Wzrost 168 cm
Status
Przynależność Reprezentant klasy
Status Martwy (anime)
Żywy (inne adaptacje)
Zawód Uczeń
Krewni Nienazwane dwie siostry (tylko w mandze)
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 1
Anime Odcinek 1
Głosy
Seiyuu Mitsuhiro Ichiki
Tomohiko Kazami (風見 智彦, Kazami Tomohiko) był jednym z reprezentantów klasy 3-3 w 1998 roku, wraz z Yukari Sakuragi, a później z Izumi Akazawą po tragicznej śmierci Yukari.

Wygląd Edytuj

Kazami miał krótkie, granatowe włosy i oczy w kolorze indygo. W anime, nosił okulary z zielonymi, kwadratowymi oprawkami. W mandze zaś, jego okulary były owalne, a jego włosy znacznie ciemniejsze. Nosił tradycyjny, japoński mundurek szkolny.

Osobowość Edytuj

Tomohiko był spokojną i opanowaną osobą. Był także bardzo dojrzały jak na swój wiek oraz posiadał poważną osobowość, a zwłaszcza jeśli chodziło o jego pracę. Wraz z Teshigawarą byli najlepszymi przyjaciółmi odkąd byli małymi dziećmi. Wydawał się także być zakochany w Yukari Sakuragi ze względu na to, że obwiniał Kouichi'ego o jej śmierć oraz był dość niespokojny, kiedy dziewczyna przebywała w pobliżu. Prawdopodobnie był zazdrosny o relacje Yukari z Kouichim, co potwierdza fakt, że użył jej śmierci jako usprawiedliwienia do zaatakowania chłopaka w pensjonacie, oskarżając go o bycie dodatkowym uczniem i obwiniając go o rozpoczęcie klątwy.

Fabuła Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W rankingu postaci, posiada stopień A+.
  • W klasie, siedział przed Noboru Sarutą oraz pomiędzy Yukari Sakuragi, a Naomi Fujimaki.
  • Jego adres to 3-8 Yuumigaoka Yomiyama City.
  • W mandze, Tomohiko ma dwie siostry, z czego każda z nich jest zakochana w Yuuyi Mochizukim.
  • Jego charakter jest ukazany inaczej w każdej adaptacji. W powieści, jest ukazany jako niepewny i tchórzliwy chłopak; w mandze, posiada znacznie rozsądniejszą postawę i jest znacznie spokojniejszy; w anime, gdzie posiada najmniejszą rolę, jest brutalnym i pozbawionym skrupułów mordercą; jego postać w filmie, jest najbardziej heroiczna z całej czwórki adaptacji, czego dowodem jest jego rezygnacja udziału pomocy Izumi w zabijaniu kolejnych osób oraz uratowanie życia Takako.
  • W dubbingowanej wersji anime, Naoya zwrócił się do niego "czterooki", z powodu jego okularów.
  • We wszystkich adaptacjach (oprócz anime), Kazami nie umarł. Przeżył upadek z klifu, a później zostaje ukazany w szpitalu wraz z Yuuyą, mając złamaną nogę. W filmie, bronił on Takako przez obłąkaną Izumi, co sugeruje, że oboje przeżyli pożar w pensjonacie.
  • Tomohiko próbował zabić Kouichiego, ponieważ myślał, że jest on dodatkową osobą oraz obwiniał go o śmierć Yukari, tak jak Takako próbowała zabić Mei, ze względu na śmierć Junty, myśląc, że to ona jest zmarłą osobą.