FANDOM

Tatsuji Chibiki
Chibiki.png
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Chibiki Tatsuji
Imię i nazwisko (kanji) 千曳 辰治
Urodziny ok. 1948
Wiek 50+ lat
Płeć Mężczyzna
Oczy Czarne
Włosy Białe
Wzrost 173 cm
Status
Przynależność Główny bibliotekarz
Klasa 3-3 (dawniej)
Status Żywy
Martwy (film)
Zawód Bibliotekarz
Nauczyciel (dawniej)
Krewni Nienazwana żona (tylko w powieści)
Nienazwane dzieci (tylko w powieści)
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 2
Anime Odcinek 2
Głosy
Seiyuu Hiroaki Hirata
Tatsuji Chibiki (千曳 辰治, Chibiki Tatsuji) jest bibliotekarzem w Północnym Gimnazjum w Yomiyamie. 26 lat temu w 1972 roku, był wychowawcą klasy 3-3.

Wygląd Edytuj

3rd-period 016.jpg

Chibiki w mandze.

Jego wygląd w anime, znacznie różni się od tego przedstawionego w mandze. W anime, ma długie, sięgające do ramion, siwe włosy i czarne oczy. Nosi okulary z okrągłymi oprawkami. Zawsze nosi czarne ubrania. W mandze, ma o wiele krótsze włosy. W Another 0, w czasach swojej młodości, miał ciemne włosy.

Osobowość Edytuj

Posiada bardzo tajemniczą osobowość. W anime, Kouichi i Reiko nazywali go "Panem Biblioteki". Twierdzi, że uciekł, ponieważ czuł się winny oraz bał się o własne życie, więc dlatego zmienił posadę z nauczyciela na bibliotekarza, aby móc uniknąć klątwy. Postąpił tak, ponieważ według niego całkowita ucieczka nie była dla niego rozwiązaniem. Jest zawsze poważny. W Another 0, Ryoko stwierdziła, że nie jest zbyt miły. Zawsze nosi czarne ubrania i posiada obojętny wyraz twarzy.

Fabuła Edytuj

Another 0 Edytuj

Another Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W powieści, jest jednym z głównych postaci oraz posiada dokładne notatki na temat każdej śmierci w ciągu roku. Jednakże, w przeciwieństwie do anime, nie posiada wiedzy na temat śmierci Ritsuko.
  • Chibiki ma żonę i nieznaną liczbę dzieci. Jednakże, pomimo tego, że są małżeństwem, nie mieszkają razem. Możliwe, że ma to związek z obawami mężczyzny o to, że mógłby znowu stać się wychowawcą klasy 3-3. Podczas wydarzeń w Another, jego żona mieszkała w Sapporo, czyli w swoim rodzinnym mieście. Chibiki był u niej przez dłuższy czas w lipcu.
  • Jest doradcą kółka teatralnego, co bardzo zdziwiło Kouichiego i Naoyę. Ta dwójka nie mogła uwierzyć, że ktoś kto jest cały czas poważny i ubrany na czarno, mógł być aktorem.
  • Wydaje się być dobry w gotowaniu. W rozdziale 16, gotował wszystkie posiłki dla uczniów na obozie treningowym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki