FANDOM

Takeru Mizuno (水野猛, Mizuno Takeru) jest uczniem klasy 3-3 w 1998 roku. Jest członkiem klubu koszykarskiego. Jest poboczną postacią w anime i mandze i jednym z antagonistów w filmie.

Wygląd Edytuj

Takeru (manga)

Takeru w mandze.

W anime, Takeru posiada brązowe oczy i tego samego koloru włosy, zaś w mandze ma czarne włosy i oczy. Zazwyczaj nosi tradycyjny, japoński mundurek szkolny.

Osobowość Edytuj

Sanae wyznała Kouichi'emu, że jej brat nie jest zbyt inteligentny; lamentowała, że jedyną rzeczą jaką kiedykolwiek przeczytał była manga. Jednakże, Takeru wydaje się posiadać swobodny charakter i ma kilku przyjaciół, z którymi rozmawia. Jest bardzo opiekuńczy względem swojej siostry, we wszystkich wcieleniach serii Another, pomimo tego, że w rzeczywistości nie są ze sobą, aż tak blisko.

FabułaEdytuj

AnotherEdytuj

Był widziany w anime, gdy rozmawiał z przyjaciółmi. W anime nie pojechał na wycieczkę.

MangaEdytuj

W mandze po śmierci siostry wykrzyczał do Kouichi'ego: "Trzeba było nie wypełniać mojej siostry tymi bzdurami!". Mei zauważyła, że pomógł Kouichiemu, gdy ten zasłabł, po przemówieniu Izumi.

RelacjeEdytuj

Sanae MizunoEdytuj

Sanae była jego starszą siostrą, pomimo ich częstych kłótni, Takeru był zły, że Sanae umarła.

Kouichi SakakibaraEdytuj

Chłopak nienawidział Kouichi'ego, bo obwiniał go o śmierć swojej siostry.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego adres to 1-9 Seitencho Yomiyama.

GaleriaEdytuj