FANDOM

Takako Sugiura
Takako look
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Sugiura Takako
Imię i nazwisko (kanji) 杉浦多佳子
Urodziny 7 października, 1983
Wiek 15 lat
Płeć Kobieta
Oczy Zielony
Włosy Ciemny blond
Wzrost 163 cm
Status
Przynależność Pomocnica w Środkach Zapobiegawczych
Status Martwa
Zawód Uczennica
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 1
Anime Odcinek 1
Głosy
Seiyuu Misato Fukuen
Takako Sugiura (杉浦多佳子, Sugiura Takako) była uczennicą klasy 3-3 w 1998 roku. Wraz z Yumi Ogurą, pomagały Izumi Akazawie w Środkach Zapobiegawczych. Była także najlepszą przyjaciółką Akazawy oraz jej "prawą ręką".

Wygląd Edytuj

Takako (manga)

Takako w mandze.

Wygląd Takako w anime, znacznie różni się od tego przedstawionego w mandze. W anime, posiadała krótkie, sięgające do policzków, jasne włosy, które spinała po bokach zielonymi spinkami. Miała zielone oczy, na które zakładała okulary z jasnoróżowymi oprawkami. Zamiast marynarki tradycyjnego szkolnego mundurka, dziewczyna ubierała niebieski bezrękawnik. W mandze, jej włosy były znacznie dłuższe i ciemniejsze, związane w dwa, długie warkocze. Również w mandze, dziewczyna nosiła tradycyjny mundurek szkolny i nie posiadała okularów.

Osobowość Edytuj

FabułaEdytuj

AnotherEdytuj

W anime często można ją zauważyć w towarzystwie Izumi. Wydaje się też być dobrą koleżanką Junta Nakao.

W ósmym odcinku towarzyszy Kouichiemu i innym w wycieczce nad morze, by odnaleźć, mężczyznę, który piętnaście lat temu zatrzymał klątwę. Gdy okazało się, że mężczyzny nie ma w pracy wraz z innymi postanowiła się zrelaksować na plaży. Dbało o Junta, który cierpiał na chorobę lokomocyjną. Na plaży, podczas gry w siatkówkę, silny podmuch wiatru porwał im piłkę do morza. Junto zginął idąc po nią, co sprawiło, że to wstrząsnęło Takako. W następnym odcinku, po pogrzebie Izumi odprowadziła załamaną Takako do domu.

Na początku jedenastego odcinka rozmawiała z Izumi na wycieczce, mówiąc, że w podstawówce chodziła z Misaki do szkoły i, że ta miała zdrowe oko. Później, gdy Izumi poszła sprawdzić co to za zamieszanie, ona krzyknęła i zniknęła z pokoju.

Bscap0070
Chwilę potem pojawia się z jakimś ostrym przedmiotem i chce zabić Misaki, przekonana, o tym, że to przez nią giną osoby z klasy. Kouichi obronił przyjaciółkę, więc Takako pobiegła i włączyła taśmę pana Matsunagi, a następnie oznajmiła, że zmarłym jest Mei Misaki i trzeba ją zabić. Pod koniec odcinka znów się pojawiła, zraniła Kouichiego i oświadczyła, że nie zabije go tylko dla ego, że Izuki coś do niego czuje. Chciała wtedy zabić Mei, ale gdy ta zrobiła unik, zaplątała się w kable. Drut zaczął się rozpadać, co spowodowoało jej śmierć.

CharakterEdytuj

Takako to bardzo poważna osoba, zajmująca się raz z przyjaciółmi profilaktyką klasy. Po śmierci Naako stała się niestabilna emocjonalnie, a podczas wycieczki, oszalała.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej adres to 5-3 Akatsukicho Yomiyama.
  • W powieści Takako zginęła w sierpniu. Nie zginęła przypadkowo, a zabiła ją Keiko Numata.
  • Na wycieczce klasowej miała pokój z Izumi.
  • W ósmym odcinku miała czerwone oprawki okularów, a nie fioletowe.
  • Ona i Izumi Akazawa były najlepszymi przyjaciółkami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki