FANDOM

Shoji Kubodera
Kudodera lesson.jpg
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Kubodera Shōji
Imię i nazwisko (kanji) 久保寺紹二
Wiek 30+ lat
Płeć Mężczyzna
Oczy Czarne
Włosy Czarne
Wzrost 173 cm
Status
Przynależność Zmarli w lipcu
Status Martwy
Zawód Nauczyciel
Krewni Matka Kubodery (matka) †
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 1
Anime Odcinek 1
Głosy
Seiyuu Kouzou Mito
Shoji Kubodera (久保寺紹二, Kubodera Shōji) był wychowawcą klasy 3-3 w 1998 roku. Z powodu klątwy i załamania psychicznego z nią związanego, zamordował swoją matkę, a następnie popełnił samobójstwo na oczach swoich uczniów.

Wygląd Edytuj

3rd-period 058.jpg

Pan Kubodera w mandze.

Shoji miał czarne oczy i tego samego koloru włosy. Nosił okulary z kwadratowymi oprawkami. W anime wyglądał znacznie młodziej, niż w mandze. Zazwyczaj nosił białą koszulę, niebieski krawat i brązowe spodnie.

Osobowość Edytuj

Kubodera był bardzo pewnym siebie mężczyzną. Według niego, jeśli wszyscy będą pracować razem, to uda im się przetrwać rok szkolny. Był także pełną współczucia osobą i ciężko pracował zarówno w szkole jak i w domu, opiekując się chorą matką.

Jednakże, wraz z upływem czasu, kiedy coraz więcej jego uczniów zaczynało umierać w wyniku klątwy oraz kiedy zauważył, że szkolne zasady nie skutkują, Kubodera zaczął tracić nie tylko swój spokój ale też zdrowie psychiczne.

FabułaEdytuj

Pan Kubodera dość rzadko się pojawia. Był widywany jedynie w klasie, podczas zajęć.

W szóstym odcinku, szedł w niestabilnym stanie emocjonalnym do swojej klasy, mocno ściskając swoją torbę. Powiedział do uczniów: "Cokolwiek się teraz zdarzy, musicie radzić sobie sami", a chwilę potem wyciągnął ze swojej torby nóż.

W następnym odcinku, zaczął wymachiwać nożem, a później, wbił go sobie w gardło, przecinając tchawicę. Wyciągnął nóż z gardła, krew zaczęła lecieć na uczniów, a on się przewrócił. W tym samym odcinku pan Chibiki powiedział Kouichiemu i Mei, że on nie wytrzymał tego psychicznie i zamordował też swoją matkę, z którą mieszkał.

W dziewiątym odcinku pojawił się w nocnym koszmarze Kouichi'ego.

CiekawostkiEdytuj

  • Popełnił samobójstwo 13 lipca.
  • Jego imię oznacza "właściwy jedynie świecący (syn)".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki