FANDOM

Sanae Mizuno
Another - 04.jpg
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Mizuno Sanae
Imię i nazwisko (kanji) 水野沙苗
Wiek 20+ lat
Płeć Kobieta
Oczy Brązowy
Włosy Brązowy
Wzrost 163 cm
Status
Przynależność Zmarli w czerwcu
Status Martwa
Zawód Pielęgniarka
Krewni Takeru Mizuno (brat)
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 1
Anime Odcinek 1
Głosy
Seiyuu Seiko Yoshida
Sanae Mizuno (水野沙苗, Mizuno Sanae) była pielęgniarką pracującą w Szpitalu Yomiyama. Została pierwszy raz ukazana na oddziale, na którym leżał Kouichi Sakakibara. Ma młodszego brata o imieniu Takeru Mizuno, który uczęszcza do klasy 3-3 w Północnym Gimnazjum w Yomiyamie.

WyglądEdytuj

Sanae była młodą kobietą posiadającą krótkie, brązowe włosy i duże, jasnobrązowe oczy. Zazwyczaj nosiła swój strój do pracy, który składał się z jasnoróżowej sukienki i butów, białego czepka i granatowego swetra.
Another-2052219.jpg

Sanae w mandze.

W czwartym odcinku została ukazana w jej stroju na co dzień, który składał się z białej sukienki i niebieskiej torebki. W mandze miała krótkie, czarne włosy i tego samego koloru oczy.

OsobowośćEdytuj

Sanae była bardzo wesołą i sympatyczną osobą. Kiedy Kouichi przebywał w szpitalu i trafił pod jej opiekę, kobieta polecała mu różne horrory i kryminały do przeczytania. Była także bardzo towarzyską, przyjazną i dość spokojną osobą. Często również pomagała innym osobom, czego przykładem był Kouichi, gdyż Sanae pomagała mu zdobywać ważne dla niego informacje.

W mandze, jej charakter był bardzo podobny, jednakże była bardziej roztargniona i niezdarna, czego przykładem było jej uderzenie w ścianę, gdy szła lub sypanie za dużo cukru. Często także gryzła się w język, gdy mówiła.

FabułaEdytuj

AnotherEdytuj

W pierwszym odcinku, była pielęgniarką oddziałową, opiekującą się Kouichim. To ona przyprowadziła do niego "trójkę" klasową i rozmawiała z nim o horrorach.

Ona i Kouichi często rozmawiali o horrorach. Kiedy chłopak chciał się dowiedzieć, czegoś, o tym, dlaczego Mei szła do kostnicy, ona zdobyła informację i powiedziała mu, że w tamtym dniu zmarła dziewczyna nazywająca się Misaki Fujioka.

Sanae Kouichi.jpg
Później, na jego prośbę, próbowała wypytać swojego młodszego brata, na temat "wyjątkowości" ich klasy, jednak on nic nie chciał powiedzieć, więc zaczęła podejrzewać, że Kouichi ma urojenia. Mimo tego, ostrzegła go, że muszą uważać na dziwne incydenty (od brata dowiedziała się, co zdarzyło się Yukari).

W czwartym odcinku, zadzwoniła do Kouichiego z dachu szpitala, podczas przerwy w pracy i powiedziała mu, że próbowała porozmawiać ze swoim bratem na temat Mei, ale on oburzył się i powiedział, że nikt taki nie istnieje. Następnie, przeszła do windy, liny się zerwały, a winda zaczęła spadać, telefon wypadł jej z rąk, wywróciła się, gdy winda uderzyła o podłoże (na piętrze, gdzie była kostnica), przez co rozwaliła głowę, winda rozłamała się i doszczętnie zmasakrowała jej ciało.

MangaEdytuj

W mandze jest pokazane jak pani Mizuno jest bardzo niezdarna i zakochana w powieściach grozy.

Powieść i filmEdytuj

W filmie zginęła inaczej - nie rozmawiała z Sasakim, weszła do windy, która uległa awarii, lustro pękło, a jego kawałek utkwił jej w głowie. Gdy winda się otworzyła, już nie żyła.

RelacjeEdytuj

Kouichi SakakibaraEdytuj

Wraz ze swoim podopiecznym, była w dobrych relacjach. Dużo rozmawiali o książkach oraz Mizuno, pomagała mu w sprawie z Mei.

Takeru MizunoEdytuj

To jej młodszy brat. Uważa go za matoła, ale dla Sasakiego, porozmawiała z nim o sprawie tajemniczej Misaki. Rzadko rozmawiają, ale wciąż się kochają.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej adres to 1-9 Seitencho Yomiyama.
  • "Sanae" oznacza "plantacja ryżu".
  • W mandze nazywa Kouichiego "wielbicielem grozy", a w anime "horrorowy".
  • W mandze, Kouichi był bardziej wstrząśnięty jej śmiercią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki