FANDOM

Ryouhei Mikami (榊原了平, Mikami Ryouhei) jest dziadkiem Kouichiego, mężem Tamie Mikami oraz ojcem Reiko i Ritsuko.

Wygląd Edytuj

Ryouhei jest starszym mężczyzną posiadającym krótkie, siwe włosy. Jego kolor oczu jest nieznany, ponieważ ma je przez cały czas zamknięte, jednak na zdjęciu z jego młodości można dostrzec, że jego oczy są czarne.

OsobowośćEdytuj

Jest często widywany przy ołtarzu Ritsuko. Po śmierci córek stał się niestabilny emocjonalnie. Dawniej, był dość surowym ojcem. Nie pozwolił Reiko iść na studia artystyczne. W anime, został ukazany jako spokojny staruszek, który nadal jest poruszony pogrzebami swoich córek.

FabułaEdytuj

AnotherEdytuj

Zadebiutował już w pierwszym odcinku, modląc się przy domowym ołtarzyku Ritsuko, mówiąc, że ma już dość pogrzebów. W pierwszy dzień szkoły wnuka myślał, że chłopak wraca do szpitala. Gdy Kouichi zrozumiał, że jego matka mogła zginąć przez klątwę, Ryouhei zaczął powtarzać: "Biedna Ritsuko, biedna Reiko".

MangaEdytuj

W mandze, po śmierci drugiej córki kupił papugę i nazwał ją "Rei", co jest skrótem od imienia "Reiko". Wiedział o śmierci Reiko, ale jego pamięć nie została zmieniona.

Powieść i filmEdytuj

Można podejrzewać, że staruszek w filmie zmarł, ponieważ nie pojawił się tam nawet przez chwilę, a na końcu filmu, jego żona stwierdziła, że została sama.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest jedyną postacią, która mieszkała w Yomiyamie i nadal pamiętała o śmierci Reiko.
  • Jego imię można przetłumaczyć jako "zupełny spokój".
  • Jego nazwisko oznacza "trzej bogowie".

GaleriaEdytuj