FANDOM

Ritsuko Sakakibara (榊原理津子, Sakakibara Ritsuko) była matką Kouichiego, starszą siostrą Reiko oraz żoną Yousuke. Pojawia się jedynie w albumie szkolnym oraz na starym zdjęciu rodziny Sakakibarów. Uczęszczała do Północnego Gimnazjum w Yomiyamie w 1972 roku i była w klasie 3-3Misakim Yomiyamą.

WyglądEdytuj

Oimg004

Dorosła Ritsuko w mandze.

W anime, Ritsuko miała długie, brązowe włosy i tego samego koloru oczy. W czasach, gdy uczęszczała do gimnazjum jej włosy były spięte w kucyk. W mandze zaś, kobieta miała brązowe włosy i czarne oczy, a jej włosy były zawsze rozpuszczone i sięgały jej do ramion, jedynie po narodzinach Kouichi'ego, miała włosy związane w kitkę.

OsobowośćEdytuj

Yousuke wspominał, że była bardzo wyjątkową kobietą oraz posiadała znakomity gust, jeśli chodziło o mężczyzn. Była także dużym wsparciem dla swojej siostry. Reiko opowiadała, że kiedy jej ojciec nie zgodził się, aby ta poszła na studia artystyczne, Ritsuko była jedyną osobą, która ją w tym poparła i broniła jej. W mandze została ukazana jako dobra, ciepła i spokojna osoba. Reiko przyznała, że uwielbiała swoją siostrę i traktowała ją jak personalną idolkę. Była również bardzo szczęśliwa, gdy ta wróciła do Yomiyamy, aby urodzić Kouichiego. Była także bardzo kochającą i troskliwą kobietą.

FabułaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W mandze, Chibiki nie wiedział nic o jej śmierci.
  • Zostało potwierdzone, że Ritsuko i jej siostra były bardzo do siebie podobne.
  • W mandze, relacja pomiędzy Reiko, a Ritsuko jest częściej wspominana oraz była ukazana na bardziej bliską niż w anime.
  • W oryginalnej powieści, zmarła z powodu nagłej choroby, krótko po urodzeniu Kouichi'ego.
  • Różnica wieku pomiędzy nią, a Reiko wynosi 11 lat.