FANDOM

Ritsuko Sakakibara
Ritsuko in photo
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Sakakibara Ritsuko
Imię i nazwisko (kanji) 榊原理津子
Urodziny 1957
Wiek 26 lat
Płeć Kobieta
Oczy Brązowe
Włosy Brązowe
Wzrost 155 cm
Status
Status Martwa
Zawód Gospodyni domowa
Krewni Ryouhei Mikami (ojciec)
Tamie Mikami (matka)
Reiko Mikami (siostra) †
Yousuke Sakakibara (mąż)
Kouichi Sakakibara (syn)
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 10
Anime Odcinek 1 (wspomnienie)
Odcinek 5 (na zdjęciu klasowym)
Głosy
Ritsuko Sakakibara (榊原理津子, Sakakibara Ritsuko) była matką Kouichiego, starszą siostrą Reiko oraz żoną Yousuke. Pojawia się jedynie w albumie szkolnym oraz na starym zdjęciu rodziny Sakakibarów. Uczęszczała do Północnego Gimnazjum w Yomiyamie w 1972 roku i była w klasie 3-3Misakim Yomiyamą.

WyglądEdytuj

Oimg004

Dorosła Ritsuko w mandze.

W anime, Ritsuko miała długie, brązowe włosy i tego samego koloru oczy. W czasach, gdy uczęszczała do gimnazjum jej włosy były spięte w kucyk. W mandze zaś, kobieta miała brązowe włosy i czarne oczy, a jej włosy były zawsze rozpuszczone i sięgały jej do ramion, jedynie po narodzinach Kouichi'ego, miała włosy związane w kitkę.

OsobowośćEdytuj

Yousuke wspominał, że była bardzo wyjątkową kobietą oraz posiadała znakomity gust, jeśli chodziło o mężczyzn. Była także dużym wsparciem dla swojej siostry. Reiko opowiadała, że kiedy jej ojciec nie zgodził się, aby ta poszła na studia artystyczne, Ritsuko była jedyną osobą, która ją w tym poparła i broniła jej. W mandze została ukazana jako dobra, ciepła i spokojna osoba. Reiko przyznała, że uwielbiała swoją siostrę i traktowała ją jak personalną idolkę. Była również bardzo szczęśliwa, gdy ta wróciła do Yomiyamy, aby urodzić Kouichiego. Była także bardzo kochającą i troskliwą kobietą.

FabułaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W mandze, Chibiki nie wiedział nic o jej śmierci.
  • Zostało potwierdzone, że Ritsuko i jej siostra były bardzo do siebie podobne.
  • W mandze, relacja pomiędzy Reiko, a Ritsuko jest częściej wspominana oraz była ukazana na bardziej bliską niż w anime.
  • W oryginalnej powieści, zmarła z powodu nagłej choroby, krótko po urodzeniu Kouichi'ego.
  • Różnica wieku pomiędzy nią, a Reiko wynosi 11 lat.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki