FANDOM

Reiko Mikami
Reiko.jpg
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Mikami Reiko
Imię i nazwisko (kanji) 三神怜子
Urodziny 1968
Wiek 30 lat
Płeć Kobieta
Oczy Brązowy
Włosy Brązowy
Wzrost 164 cm
Status
Przynależność Dodatkowy uczeń
Status Martwa
Zawód Nauczycielka
Krewni Ryouhei Mikami (ojciec)
Tamie Mikami (matka)
Kouichi Sakakibara (siostrzeniec)
Ritsuko Sakakibara (siostra) †
Yousuke Sakakibara (szwagier)
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 1
Anime Odcinek 1
Głosy
Seiyuu Naoko Sakakibara
Reiko Mikami (三神怜子, Mikami Reiko) była ulubioną ciotką Kouichi'ego Sakakibary, z którą zamieszkał po przeprowadzce do Yomiyamy. Uczęszczała do Północnego Gimnazjum w Yomiyamie wraz z Katsumi Matsunagą i Ryoko Akiyamą. Była też uczennicą klasy 3-3.

Wygląd Edytuj

Reikoomaga.jpg

Reiko w mandze.

Wyglądała bardzo młodo jak na swój wiek. W anime, posiadała brązowe, proste włosy i tego samego koloru oczy, tak jak Kouichi. W domu najczęściej ubierała żółtą koszulkę i zielone spodnie. Miała włosy związane w kucyk różową spinką oraz okulary z kwadratowymi oprawkami. W mandze posiadała długie, brązowe włosy i tego samego koloru oczy oraz posiadała znacznie więcej zmian ubrań, co kontrastuje się z anime, gdyż tam widywana jest gdy nosi jeden i ten sam strój.

Osobowość Edytuj

Reiko często dawała Kouichiemu rady na temat tego jak żyć w Yomiyamie. Wydawała się być bardzo zmartwiona, gdy ktoś wspomninał o incydencie sprzed 15 lat, gdy była w klasie 3-3. Również w tamtym okresie, nie wierzyła w istnienie klątwy, dopóki jej najlepsza przyjaciółka Ryoko nie zginęła tragicznie. Od tamtego dnia była świadkiem tego, jak jej koledzy i koleżanki giną w tragicznych okolicznościach, aż w końcu spytała się pana Chibiki o sposób na zatrzymanie klątwy. Reiko uwielbiała swoją starszą siostrę Ritsuko, uważała ją za swoją idolkę i była bardzo szczęśliwa, gdy ta wróciła do Yomiyamy, aby urodzić Kouichiego.

Reiko była fanką alkoholu i często kończyła dzień popijając drinka. W mandze wydawała się lubić Sapporo - domowe, japońskie piwo, natomiast w anime poprawiała sobie humor "Krwawą Mary".

Fabuła Edytuj

Relacje Edytuj

Kouichi Sakakibara Edytuj

Byli ze sobą bardzo blisko i często ze sobą rozmawiali. Często dawała mu rady, będąc w domu; ich relacja w szkole była zupełnie inna. W mandze, czasami ich relacja przypominała bardzo serdecznych przyjaciół. Kouichi był zszokowany, gdy dowiedział się, że jest ona "dodatkową osobą" i zanim ją zabił, powiedział "Żegnaj, mamo", co sugeruje, że była dla niego bardziej jak matka, aniżeli ciotka. W mandze, czasami zwracał się do niej "starsza siostro".

Ritsuko Sakakibara Edytuj

Była jej starszą o 11 lat siostrą. Były przyjaciółkami, sama Reiko wspomina, że uwielbiała swoją siostrę i traktowała ją jak personalną idolkę. Była także bardzo przywiązana do jej dziecka (Kouichiego), co zostało ukazane w Another 0.

Ryoko Akiyama Edytuj

Były najlepszymi przyjaciółkami. Reiko była wstrząśnięta jej śmiercią; wierzyła, że jej śmierć rozpoczęła klątwę.

Katsumi Matsunaga Edytuj

W odcinku 8, Reiko wraz z Kouichim, Izumi, Naoyą, Yuuyą, Takako i Juntą spotkała się z Matsunagą, aby dowiedzieć się więcej o powstrzymaniu klątwy. Katsumi i Reiko byli razem w klasie w 15 lat temu i przez ten czas byli ze sobą w dobrych stosunkach, co widać, gdy mężczyzna żartobliwie nazywa Reiko, "krewetką", na co w odpowiedzi ona nazywa go "staruchem". Rozmawiali ze sobą na temat tego co zrobią, gdy Katsumi wspomniał o śmierci Reiko, mówiąc, że widział i słyszał o niej w ostatnich czasach.

Mei Misaki Edytuj

Niewiele wiadomo o ich relacji. Pod koniec serii, Reiko była skłonna do ochrony Mei, gdy ta została oskarżona o bycie zmarłym uczniem. Gdy zostało ujawnione, że to Reiko jest zmarłą osobą, Mei zamierzała ją zabić, co wywołało u Kouichiego atak serca. Reiko sama w sobie była przerażona i zdezorientowana, do tego stopnia, że oskarżyła Mei o kłamanie. Misaki była pierwszą osobą, która odkryła, że to Reiko jest dodatkową osobą.

Ciekawostki Edytuj

  • Reiko i pani Mikami to ta sama osoba. Co ciekawe, kolor włosów Reiko nieco różni się od tego, który ma pani Mikami.
  • Jej adres to 5-1 Furuikecho Yomiyama City.
  • Jej imię oznacza "mądre dziecko", a nazwisko "trzej bogowie".
  • W mandze, Kouichi powiedział, że Reiko jest znacznie młodsza od jego matki, a dokładniej jest o 11 lat młodsza.
  • W mandze, Mei nie była świadkiem jej "prawdziwej" śmierci.
  • Jej osobowość w mandze, różni się od tej przedstawionej w anime. W mandze, jest bardziej delikatna, miła i ciepła, natomiast w anime jej osobowość nie jest wystarczająco rozbudowana.
  • Również w mandze, Kouichi jest bardziej poruszony jej śmiercią. Został ukazany jak płacze, gdy wszyscy wspominają o tym, jak delikatną osobą była Reiko. Również ich relacja jest znacznie lepiej ukazana w mandze niż w anime.
  • W mandze, jej relacja pomiędzy starszą siostrą, Ritsuko, jest znacznie częściej wspomniana i bardziej bliższa niż w anime.
  • Zostało ujawnione przez Tamie pod koniec mangi, że po jej "oryginalnej" śmierci, Ryouhei kupił papugę i nazwał ją Rei, co jest skrótem od imienia Reiko.
  • Istnieje kilka wskazówek, które potwierdzają, że Reiko umarła w ciągu serii:
    • Babcia Kouichiego powiedziała, że myśli, że było to "rok i połowa", odkąd kupili ptaka, tuż po pogrzebie Reiko.
    • Jako pani Mikami, Reiko była przewodniczącą kółka plastycznego i gdy zmarła półtora roku wcześniej, nie było żadnego kółka plastycznego podczas drugiej klasy, co stwierdził Mochizuki.
    • Ojciec Kouichiego powiedział mu, że minęło półtora roku, odkąd był ostatni raz w Yomiyamie, jednak nie wspomniał nic o pogrzebie.
    • Izumi pamiętała, że gdy uderzyła Kouichiego pustą puszką po napoju, i gdy pomagał jej wstać po upadku, powiedział, że również stracił kogoś bliskiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki