FANDOM

Naoya Teshigawara
Bscap0016.jpg
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Teshigawara Naoya
Imię i nazwisko (kanji) 敕使河原直哉
Urodziny 7 grudnia, 1983
Wiek 15 lat
Płeć Mężczyzna
Oczy Jasnobrązowy
Włosy Jasnobrązowy
Wzrost 174 cm
Status
Status Żywy
Martwy (film)
Zawód Uczeń
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 2
Anime Odcinek 1
Głosy
Seiyuu Tomoaki Maeno
Naoya Teshigawara (敕使河原直哉, Teshigawara Naoya) jest uczniem klasy 3-3 w 1998 roku. Posiada ogromne poczucie humoru. Jest jednym z przyjaciół Kouichi'ego oraz jest zakochany w Izumi Akazawie.

WyglądEdytuj

3rd-period 089.jpg

Naoya w mandze.

Naoya ma jasnobrązowe włosy i tego samego koloru oczy. W mandze jego włosy są znacznie dłuższe niż w anime. W przeciwieństwie do swoich kolegów z klasy, Naoya nie nosi mundurka szkolnego, a niebieski sweter i biały t-shirt. Często zakłada letnie, kolorowe koszulki w różne wzory, np. w kwiaty, łącząc je ze swoimi ubraniami na co dzień, co sam Kouichi skomentował jako "zbyt przyciągające i zawstydzające". W 8 odcinku, kiedy wraz z Reiko, Kouichim, Izumi, Takako i Yuuyą, udaje się na spotkanie z Matsunagą ma na sobie fioletową koszulkę i żółty daszek przeciwsłoneczny.

OsobowośćEdytuj

Teshigawara ma zazwyczaj powierzchowny charakter. Jest bardzo życzliwy, ponieważ on pierwszy porozmawiał z Kouichim kiedy nie potrafił przyzwyczaić się do nowego otoczenia. Jest zakochany w Izumi Akazawie. Naoya jest bardzo towarzyski, wesoły, energiczny i jest miłośnikiem sportu. Teshigawara jest przyjacielem z dzieciństwa Kazami i dobrym przyjacielem Yuuya. Troszczy się o swoich przyjaciół. Naoya jest optymistą, zawsze jest nieostrożny i beztroski.

Fabuła Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię oznacza "prosta strzała".
  • Jego adres to 3-5 Yuumigaoka Yomiyama City.
  • Jest jedną z najwyższych postaci w serii. Mierzy 174 cm.
  • W mandze, jego uczucia do Izumi wydają się być bardziej oczywiste.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki