FANDOM

Mitsuyo Fujioka
Mitsuyo
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Fujioka Mitsuyo
Imię i nazwisko (kanji) 藤岡光代
Urodziny ok. 1968
Wiek 30+ lat
Płeć Kobieta
Oczy Czarne
Włosy Czarne
Wzrost 161 cm
Status
Status Żywa
Krewni Amane (matka)
Yukiyo Misaki (siostra bliźniaczka)
Mei Misaki (córka)
Misaki Fujioka (córka) †
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 17
Anime Odcinek 10 (wspomnienie)
Another OVA (wspomnienie)
Głosy
Mitsuyo Fujioka (藤岡光代, Fujioka Mitsuyo) jest matką Mei i Misaki oraz siostrą bliźniaczką Yukiyo i córką Amane.

WyglądEdytuj

W mandze, Mitsuyo posiada długie, czarne włosy i tego samego koloru oczy. Jest bardzo podobna do swojej siostry bliźniaczki.

OsobowośćEdytuj

W OVA, Misaki powiedziała Mei, że Mitsuyo wciąż ma nadzieję, iż Mei jej wybaczy oraz że nadal cierpi z tego powodu, że musiała ją oddać. Również wiadomo, że pomimo wszystko uważa Mei za swoją córkę i chciałaby się z nią spotkać. Według Misaki, Mitsuyo to życzliwa, opiekuńcza i łagodna kobieta.

FabułaEdytuj

Historia Edytuj

Na długo przed wydarzeniami z serii, na świat przyszły dwie siostry bliźniaczki - Yukiyo i Mitsuyo. Obie wyszły za mąż. Po jakimś czasie, Mitsuyo zaszła w ciążę i urodziła dwie bliźniaczki, Mei oraz Misaki. Yukiyo również zaszła w ciążę, niestety jednak jej dziecko urodziło się martwe, co sprawiło, że kobieta popadła w depresję. Również, w tamtym okresie, rodzina Fujioka borykała się z poważnymi kłopotami finansowymi, które spowodowały, że stać było ich na utrzymanie jednego dziecka. Z tego powodu oraz z faktu, że Yukiyo nadal próbowała bezskutecznie starać się o dziecko, jedna z dziewczynek została oddana pod jej opiekę.

Kilka lat później, Misaki pilnie potrzebowała transplantacji nerki. Dawczynią narządu została właśnie Mitsuyo. Ta informacja nigdy nie została ujawniona w anime.

AnotherEdytuj

W anime, Kouichi i Mei rozmawiali o niej, jednak jej imię nigdy nie zostało wspomniane. Dopiero w OVA, zostało wypowiedziane przez Misaki.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię oznacza "generowanie światła" i jest bezpłciowe.
  • Nigdy nie została wspomniana w anime, jedynie w OVA.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki