FANDOM

Misaki Yomiyama
Yomiyama Misaki
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Yomiyama Misaki
Imię i nazwisko (kanji) 夜見山岬
Urodziny 1957
Wiek 15 lat
Płeć Mężczyzna
Oczy Czarne
Włosy Czarne
Wzrost 173 cm
Status
Status Martwy
Zawód Uczeń
Krewni Nienazwani rodzice †
Nienazwany brat †
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 17
Anime Odcinek 10
Głosy
Misaki Yomiyama (夜見山岬, Yomiyama Misaki) był uczniem klasy 3-3 w 1972 roku, wraz z Ritsuko Sakakibarą, matką Kouichi'ego. W anime, Misaki jest głównym wątkiem serii, pomimo tego, że pojawia się jedynie na zdjęciu. We wszystkich adaptacjach serii, to jego śmierć rozpoczęła klątwę klasy 3-3.

Wygląd Edytuj

Yomiyama (Manga)

Misaki w mandze.

Misaki posiadał ten sam wygląd, zarówno w mandze jak i w anime; miał krótkie, czarne włosy i tego samego koloru oczy. Zazwyczaj nosił tradycyjny, japoński mundurek szkolny.

Osobowość Edytuj

Misaki był popularnym uczniem już od pierwszej klasy gimnazjum; dobrym w sporcie, inteligentnym i do tego przystojnym. Posiadał świetną osobowość oraz był uwielbiany przez całą klasę i wszystkich nauczycieli. Jego śmierć zszokowała jego kolegów do tego stopnia, że całkowicie odrzucili fakt, że umarł i zachowywali się tak jakby chłopak nadal żył. Pomimo dobrych intencji, nieumyślnie skazali sporo innych uczniów oraz ich rodziny na okrutną śmierć, co zapoczątkowało klątwę.

FabułaEdytuj

AnotherEdytuj

W anime pojawił się tylko na zdjęciu. Wszystko zaczęło się od tego, że zdał do 3 klasy gimnazjum. Już od podstawówki był dobrym uczniem i szkolnym sportowcem. Uwielbiali go i nauczyciele, i uczniowie. Okoliczności jego śmierci nie są jasne, ale jego wychowawca powiedział, że wraz z rodzicami i rodzeństwem zginął w pożarze domu. Pewnego dnia, jeden z uczniów (którzy nie mogli się pogodzić z jego śmiercią) podszedł do jego ławki, wskazał na nią i powiedział: "Misaki nie umarł. Siedzi tutaj i ma się dobrze. On żyje". Wszyscy zaczęli to powtarzać, żyjąc w kłamstwie. Dyrektor nakazał nawet ustawić dla niego krzesło na ceremonii zakończenia szkoły. Po ceremonii cała jego klasa wraz za wychowawcą, zebrała się w klasie, by zrobić ostatnie, wspólne zdjęcie. Ku zdziwieniu i przerażeniu wszystkich, ukazał się na nim, był trupioblady, lekko rozmazany, miał zdeformowaną skórę, ale uśmiechał się jak jego koledzy.

MangaEdytuj

Pojawia się w drugim rozdziale. Ritsuko mówi jego imię, a następnie umiera.

Powieść i filmEdytuj

W powieści zginął z rodzicami i z bratem w pożarze domu.

W filmie była pokazana porcelanowa lalka Misaki, ale jako dziewczyna. Wychowawca prosił, by wszyscy się nią opiekowali. Dziewczyny nawet z nią jadły. Podczas zdjęcia, nikt się nią nie przejął i została na krześle. Ku przerażeniu nauczyciela, prawdziwa Misaki ukazała się na zdjęciu.

CiekawostkiEdytuj

  • W powieści, zginął w pożarze swojego domu wraz z bratem i rodzicami.
  • Pomimo tego, że jest główną postacią w mandze i anime, wielu uczniów wie bardzo mało o nim. To sprawiło, że większość zaczęła myśleć, że Misaki był dziewczyną, aczkolwiek Mei, która zbadała klątwę, wiedziała o jego prawdziwej płci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki