FANDOM

Misaki Fujioka
149
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Fujioka Misaki
Imię i nazwisko (kanji) 藤岡未咲
Urodziny 4 kwietnia, 1983
Wiek 15 lat
Płeć Kobieta
Oczy Czerwone
Włosy Brązowe
Wzrost 152 cm
Status
Przynależność Zmarli w kwietniu
Status Martwa
Zawód Uczennica
Pracownica sklepu
Krewni Mitsuyo Fujioka (matka)
Mei Misaki (siostra bliźniaczka)
Yukiyo Misaki (ciotka)
Amane (babcia)
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 1 (wspomnienie)
Anime Odcinek 1 (wspomnienie)
Another OVA
Głosy
Seiyuu Igarashi Hiromi
Misaki Fujioka (藤岡未咲, Fujioka Misaki) była siostrą bliźniaczką Mei Misaki. Na początku serii Mei deklarowała, że Fujioka była jej kuzynką.

Wygląd Edytuj

Misaki manga

Misaki w mandze.

Jej wygląd był bardzo podobny do Mei z tą różnicą, że nie nosiła medycznej opaski oraz posiadała brązowe włosy i nieco ciemniejszą karnację. Również jej charakterystycznym znakiem był mały warkoczyk zapleciony z boku głowy. Była tego samego wzrostu co jej siostra, czyli 152 cm.

Osobowość Edytuj

Misaki była bardzo pogodną, wesołą i ciekawą świata osobą. Lubiła spędzać czas z siostrą, prowadząc z nią przyjazną rywalizację, jednak potrafiła być też troskliwa względem niej. Lubiła kolekcjonować urocze rzeczy, m.in. lalki ze Studia M., tak jak Mei.

Misaki powiedziała Mei, że dowiedziała się dużo wcześniej o tym, że są siostrami zanim powiedziała im to babcia. Głównym powodem dla którego odkryła prawdę jest fakt, że wyglądają bardzo podobnie.

FabułaEdytuj

Historia Edytuj

Misaki przyszła na świat 4 kwietnia 1983 roku, wraz ze swoją siostrą bliźniaczką Mei. Matką bliźniaczek jest Mitsuyo, która zgodziła się oddać jedną ze swoich córek swojej siostrze, Yukiyo, która straciła swoją ciążę i z tego powodu popadła w depresję. Również w tamtym okresie, rodzina Fujioka posiadała dość duże kłopoty finansowe, więc stać ich było jedynie na utrzymanie jednego dziecka.

Kilka lat później, Misaki pilnie potrzebowała transplantacji nerki. W mandze, Mei wspomina, że chciała zostać dawcą dla swojej siostry, jednakże nie mogła tego uczynić ze względu na prawo, które mówiło, że dzieci poniżej piętnastego roku życia nie mogą być dawcami narządów. Ostatecznie, dawczynią nerki została matka dziewczynek, Mitsuyo. Transplantacja się powiodła, aczkolwiek ta informacja została zmieniona w anime na śmierć Misaki z powodu białaczki.

Another Edytuj

Misaki zmarła w odcinku 1 z powodu klątwy klasy 3-3, zostając "zmarłą w kwietniu", i tym samym będąc jej pierwszą ofiarą. Mei dostarczyła jej prezent do kostnicy szpitala Yomiyama, czyli lalkę. Mei określiła dziewczynę jako jej "drugą połowę", podczas jej pierwszego spotkania z Kouichim, a później jako jej siostrę bliźniaczkę.

W odcinku 11, zostało ujawnione, że uczęszczała do tej samej podstawówki co Takako. Takako pamiętała "Misaki", i była zdezorientowana i myśląc, że tą dziewczyną była Mei. To doprowadziło Takako do sugestii, że dawniej Mei wyglądała inaczej, gdyż miała oboje oczu.

Another OVAEdytuj

Pojawia się w odcinku 0 (OVA), gdzie spotyka się z Mei w sekrecie. Postanowiły wsiąść na diabelski młyn, jednakże ptak, który uderzył w szybę karuzeli spowodował, że Misaki przestraszyła się i wypadła. Mei starała się uratować siostrę, jednak Misaki zrozumiała, że to tylko sprawi, że obie spadną, po czym puszcza dłoń Mei i przeprasza. Na szczęście, dziewczyny znajdowały się bliżej ziemi niż im się wydawało i obie przeżyły jazdę. Po tym wydarzeniu rozeszły się do swoich domów. Krótko po tym, Misaki straciła przytomność ze względu na to, że duży nadmiar stresu, który przeżyła wcześniej spowodował u niej zaostrzenie się białaczki. Próbowała także zdobyć swoją wymarzoną lalkę, niestety nie udało jej się to i dziewczyna zmarła przed otrzymaniem swojego prezentu.

RelacjeEdytuj

Mei MisakiEdytuj

Misaki i Mei były najlepszymi przyjaciółkami i często spotykały się w sekrecie, pomimo zakazów Kiriki. Lubiły ze sobą rozmawiać i posiadały wiele wspólnych tajemnic. Mei była bardzo przywiązana do Misaki i jej śmierć była dla niej dużym szokiem.

CiekawostkiEdytuj

  • Według Mei, Misaki została z ich biologiczną matką przez imię, gdyż jeśli trafiłaby pod opiekę ich ciotki nazywałaby się Misaki Misaki, co byłoby dość nielogiczne.
  • Jej imię oznacza "piękny kwiat".
  • Do swojej ciotki, zwracała się zdrobniale "Yuki".
  • W powieści, lalka którą Mei przyniosła do kostnicy, była prezentem urodzinowym, który sobie zażyczyła. Jednak zanim Mei zdołała podarować jej prezent, dziewczyna zmarła.
  • Zmarła w swoje urodziny, czyli 4 kwietnia.
  • W OVA wspomina, że jest zakochana w chłopcu, który jest dość cichy.
  • Misaki lubiła heavy metal.
  • Dorabiała do kieszonkowego w sklepie.
  • Chciała nauczyć się grać na instrumentach muzycznych oraz pójść do muzycznej uczelni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki