FANDOM

Kenzou Kawahori
Kenzou episode 10.png
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Kawahori Kenzou
Imię i nazwisko (kanji) 川堀健三
Urodziny 1983
Wiek 15 lat
Płeć Mężczyzna
Oczy Szare
Włosy Czarne
Wzrost 177 cm
Status
Przynależność Zmarli w sierpniu
Status Martwy
Zawód Uczeń
Pierwsze wystąpienie
Anime Odcinek 1
Głosy
Seiyuu Kenichi Mine

Kenzou Kawahori (川堀健三, Kawahori Kenzou) był uczniem klasy 3-3 w 1998 roku.

Wygląd Edytuj

Kenzou miał krótkie, czarne włosy i szare oczy. Był dość podobny do Junty. Nosił zazwyczaj tradycyjny, japoński mundurek szkolny. Na szkolnej wycieczce, miał na sobie czerwony t-shirt, białą koszulę i niebieskie szorty.

Osobowość Edytuj

Wydawał się być impulsywną, energiczną i radosną osobą. Chociaż pojawiał się jedynie w tle, to wydawał się być także lojalny względem swoich przyjaciół, czego przykładem była sytuacja z odcinka 7 pomógł Daisuke, a w odcinku 11 obronił Yukito, po tym jak został uderzony przez Kouichiego.

Fabuła Edytuj

W odcinku 7, wraz z innymi uczniami był świadkiem samobójstwa pana Kubodery i tuż po tym, pomagał Daisuke wyjść z klasy.

W odcinku 11, po wysłuchaniu komunikatu Takako myślał, że Mei jest zmarłą osobą i próbował ją zaatakować. Kiedy pani Mikami została uderzona przez Yukito mopem, Kouichi ze wściekłością zaatakował go. Kenzou wtedy stanął w obronie Yukito.

W odcinku 12, podczas próby ucieczki z pensjonatu na niego, Yukito, San i Sayuri spada żyrandol. Jednak nie przygniótł on mocno chłopaka, więc udało mu się wydostać z pod niego i zostawiając kolegów z klasy, zaczął uciekać w stronę wyjścia. Niestety spada na niego drewniana kolumna, co sprawia, że Kenzou ginie przygnieciony nią.

Ciekawostki Edytuj

  • W rankingu postaci, posiada stopień B.
  • Jego adres to 6-8 Seitencho Yomiyama City.
  • Jego imię oznacza "zdrowy" lub "trzy".
  • Jego nazwisko oznacza "jaskinia rzeczna".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki