FANDOM

Kazuma Akazawa
Kazuma.jpg
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Akazawa Kazuma
Imię i nazwisko (kanji) 赤沢かずま
Płeć Mężczyzna
Oczy Czarne
Włosy Czarne
Status
Status Martwy
Zawód Uczeń (dawniej)
Krewni Izumi Akazawa (młodsza siostra w mandze; kuzynka w anime)
Pierwsze wystąpienie
Manga Rodział 17
Głosy
Kazuma Akazawa (赤沢かずま, Akazawa Kazuma) był starszym bratem Izumi w mandze, a jej kuzynem w anime. Był także uczniem Północnego Gimnazjum w Yomiyamie w 1996 roku. Nigdy nie pojawił się w anime.

WyglądEdytuj

W mandze, Kazuma miał krótkie, czarne włosy i ciemne oczy. On i Izumi byli bardzo do siebie podobni.

OsobowośćEdytuj

Był niestabilny psychicznie, dlatego często zamykał się w swoim pokoju i uderzał pięściami w ścianę.

FabułaEdytuj

MangaEdytuj

Kazuma po raz pierwszy pojawił się w dwunastym tomie mangi. W tym rozdziale było ukazane, jak uderza pięścią mocno w ścianę, powodując głośny hałas.

Dwa rozdziały później wymykał się ze swojego pokoju, ale zniszczył talerz. Hałas spowodował, że Izumi przyszła do niego. On wymruczał jej imię i wrócił do pokoju, kontynuując uderzanie pięściami w ścianę. W siedemnastym tomie popełnił samobójstwo, wieszając się w swoim pokoju.

W anime w jednym z odcinków, na liście uczniów z 1996 roku, jest jego imię i nazwisko, co oznacza, że tam też zginął.

W dziesiątym odcinku, jest pokazane wspomnienie Izumi, gdzie ta płacze, nazywając go "głupim bratem" i rzuca puszką, która trafiła Kouichi'ego. Ta, chcąc go przeprosić, chce zejść z górki, ale przewraca się. Kouichi pomaga jej wstać.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego adres to 1-1 Akatsukicho Yomiyama.
  • Nie jest potwierdzone, ale wiele ludzi podejrzewa, że Kazuma, jednak pojawił się w anime jako morderca Reiko Mikami.
  • Jego imię oznacza "prawdziwą harmonię".

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki