FANDOM

Katsumi Matsunaga
Another- 07 - Large 31
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Matsunaga Katsumi
Imię i nazwisko (kanji) 松永克己
Urodziny 1968
Wiek 30 lat
Płeć Mężczyzna
Oczy Brązowy
Włosy Brązowy
Wzrost 166 cm
Status
Status Żywy
Zawód Nieznany
Bankier (dawniej)
Uczeń (dawniej)
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 13
Anime Odcinek 7
Głosy
Seiyuu Shinya Takahashi
Katsumi Matsunaga (松永克己, Matsunaga Katsumi) jest absolwentem Północnego Gimnazjum w Yomiyamie oraz uczęszczał do klasy 3-3 w 1983 roku wraz z Reiko Mikami i Ryoko Akiyamą. W tym samym roku, udało mu się powstrzymać klątwę - był to jedyny taki odnotowany przypadek, który zdarzył się w ciągu piętnastu lat.

Wygląd Edytuj

Katsumi ma brązowe włosy i tego samego koloru oczy. Jego wygląd jest dość zaniedbany. Zazwyczaj nosi jasnoniebieski t-shirt, granatową bluzę, jasnoniebieskie spodnie i ciemnoniebieskie buty.

Osobowość Edytuj

Wydaje się być ironiczną i powierzchowną osobą, aczkolwiek wspominając wydarzenia z klasy 3-3 staje się poruszony i zestresowany.

FabułaEdytuj

Historia Edytuj

W 1983 jego wychowawca, Pan Koga zabrał go i resztę klasy na wycieczkę, która miała trwać dwa dni i trzy noce. Odwiedzili starą, zapuszczoną świątynię. Posprzątali w niej i pomodlili się. Wtedy Koga oznajmił, że wszystko będzie dobrze, że są wolni od klątwy. Tak jednak nie było. W drodze powrotnej zginęło dwoje uczniów.

W pobliżu ośrodka, Katsumi zaczął się kłócić z jednym z klasowych kolegów i doszło do szarpaniny. Młody Matsunaga, popchnął chłopaka, a on padł na drzewo, a jego gardło zostało przebite gałęzią. Spanikowany Katsumi uciekł. Kiedy następnego dnia zdał sobie sprawę, że może mieć kłopoty, wrócił na miejsce zbrodni, ale ciała nie znalazł.

Zaczął wypytywać kolegów, ale oni nic nie wiedzieli i okazało się, że na wycieczkę przyjechało o jedną osobę mniej, że taka osoba w ogóle z nimi nie chodziła. Wtedy nastolatka olśniło - by przerwać klątwę, trzeba zabić dodatkową osobę. Nagrał swoją "spowiedź" na kasetę, mając nadzieję, że w ten sposób pomoże przyszłym trzecim klasą.

Po wielu latach, pan Matsunaga pamiętał tylko, że zatrzymał klątwę, ale nie pamiętał jak. Po ukończeniu studiów, przeniósł się do Tokio, by kontynuować naukę. Stał się bankierem, ale po kilku latach stracił tę posadę i wrócił do Yomiyamy, by pomagać w rodzinnym biznesie. Naprawdę mieszka i pracuje w hotelu.

AnotherEdytuj

Pojawił się w siódmym odcinku w retrospekcjach Tomoki. Odcinek później, gdy dowiedział się, że Reiko szukała go w hotelu, wyszedł do niej na plażę. Na brzegu rozmawiał ze swoją starą koleżanką i z jej uczniami. Pod koniec odcinka stał się jednym ze świadków śmierci Junta Nakao i wtedy przypomniał sobie, że wskazówkę dla trzecich klas zostawił w sali starego budynku.

Na początku dziesiątego odcinka, gdy Kouichi, Mei, Yuuya i Naoya odsłuchali jego nagrania, okazało się, że zabił dodatkowego ucznia.

CiekawostkiEdytuj

  • W powieści, nigdy nie został ukazany, kontaktował się tylko za sprawą Tomoki.
  • Jest palaczem i alkoholikiem.
  • Często odwiedza Inoya Cafe.
  • Jego imię oznacza "pokonać węża".

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki