FANDOM

Junta Nakao
Junta Nakao
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Nakao Junta
Imię i nazwisko (kanji) 中尾 順太
Urodziny 1983
Wiek 15 lat
Płeć Mężczyzna
Oczy Czarne
Włosy Czarne
Wzrost 170 cm
Status
Przynależność Zmarli w czerwcu
Status Martwy
Zawód Uczeń
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 1
Anime Odcinek 1
Głosy
Seiyuu Kengo Kawanishi
Junta Nakao (中尾 順太, Nakao Junta) był uczniem klasy 3-3 w Północnym Gimnazjum w Yomiyamie w 1998 roku.

Wygląd Edytuj

W anime, Junta miał krótkie, czarne włosy i tego samego koloru oczy. Był wysokim i dość barczystym chłopakiem. Zazwyczaj nosił tradycyjny, japoński mundurek szkolny.

W mandze, Junta był znacznie niższy oraz miał znacznie dłuższe włosy z prosto obciętą grzywką oraz był bardziej pulchny.

Osobowość Edytuj

W anime, Junta był jednym z najbliższych przyjaciół Izumi, zaraz po Takako. We trójkę byli często widziani razem, najczęściej dyskutując na temat klątwy oraz staraniami Izumi w celu jej zabiegnięcia, chociaż nie wiadomo czy był on członkiem Środków Zapobiegawczych. Junta zdawał się także żywić uczucia względem Izumi, gdy przykładowo dziewczyna wspomniała, że ma zamiar iść do liceum w Tokio, na co chłopak natychmiast przyjął, że powodem tego jest bycie bliżej Kouichi'ego, po czym posłał mu gniewne spojrzenie. Wydawał się być także dość blisko z Takako (choć w anime, był jedynie jej przyjacielem). Ta relacja, wydawała się być znacznie autentyczna, gdyż Takako jako jedyna z grupy okazała przejęcie, gdy Junta okazał się mieć chorobę lokomocyjną; Izumi była wtedy jedynie sarkastyczna i wykorzystała jego chorobę jako podstęp, aby przekonać Naoyę do przejażdżki z Takako, aby ona mogła być z Kouichim sam na sam.

Junta wydawał się być dość swobodnym człowiekiem, który dobrze dogaduje się z innymi chłopakami ze swojej klasy, nawet z Kouichim, pomimo jego częstej zazdrości względem jego.

W mandze, Junta został opisany jako wierny sługa swojej "Królowej Izumi" i często jej wtórował wraz z kilkoma innymi uczniami. Reszta klasy uważała to (i jego) za wyjątkowo żałosne.

Fabuła Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jego adres to 1-26 Furuikecho Yomiyama City.
  • Jego imię oznacza "grubość". Może być to nawiązaniem do jego wyglądu w mandze.
  • Był zakochany w Takako. Przykładowo, gdy dziewczyna pocieszała Juntę, który cierpiał z powodu choroby lokomocyjnej, Naoya skomentował to, że chłopak za bardzo się starał. Później, popłynął po jej piłkę, co ironicznie rzecz biorąc było przyczyną jego śmierci.
  • W anime, Junta był jedną z dwóch postaci (wraz z Takako), które wiedziały o uczuciach Izumi względem Kouichi'ego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki