FANDOM

Jun Hamaguchi
Hamaguchi.JPG
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Hamaguchi Jun
Imię i nazwisko (kanji) 浜口 じゅん
Urodziny 1968
Wiek 15 lat
Płeć Mężczyzna
Oczy Brązowe
Włosy Brązowe
Wzrost 171 cm
Status
Status Martwy
Zawód Uczeń
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 15
Anime Odcinek 9 (wspomnienie)
Głosy

Jun Hamaguchi (浜口 じゅん, Hamaguchi Jun) był uczniem klasy 3-3 w 1983 roku wraz z Reiko, Yuki i Katsumi.

Wygląd Edytuj

Jun miał krótkie, ciemnobrązowe włosy i tego samego koloru oczy. Nosił tradycyjny, japoński mundurek szkolny.

Fabuła Edytuj

Another Edytuj

Lightning.jpg

Jun ginie przez porażenie prądem.

Podczas szkolnej wycieczki w 1983 roku, klasa 3-3 odwiedziła świątynię w Yomiyamie. Jego śmierć była pierwszą, która zdarzyła się tego dnia. Po modlitwie w świątyni, ówczesny wychowawca klasy Pan Koga stwierdził, że wszystko powinno być już dobrze oraz, że klasa jest wolna od klątwy. Na krótko po wyjściu ze świątyni, niebo pokryło się czarnymi chmurami i zaczął padać deszcz. Matsunaga wspominał, że w tym czasie szedł tuż za Junem i nazwał go szczególnie głupim, gdyż jako jedyny miał przy sobie parasol i rozłożył go w czasie burzy co sprawiło, że trafiła go błyskawica, zabijając go na miejscu. Kiedy Katsumi otworzył oczy, przyznał, że czuł zapach jego spalonego ciała.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego śmierć spowodowała, że paru uczniów zaczęła uciekać w popłochu; co tak naprawdę doprowadziło do śmierci Yuki Hoshikawę.
  • Jest drugą postacią w serii, do której śmierci przyczynił się parasol (pierwszą była Yukari Sakuragi).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki