FANDOM

Ikuo Takabayashi
Ikuo Takabayashi.png
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Takabayashi Ikuo
Imię i nazwisko (kanji) 高林 郁夫
Urodziny 1983
Wiek 15 lat
Płeć Mężczyzna
Oczy Zielone
Włosy Zielonkawe
Wzrost 165 cm
Status
Przynależność Zmarli w czerwcu
Status Martwy
Zawód Uczeń
Krewni Kensaku Numata (dziadek) †
Keiko Numata (babcia) †
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 7 (wspomnienie)
Anime Odcinek 1
Głosy
Seiyuu Shou Takano
Ikuo Takabayashi (高林 郁夫, Takabayashi Ikuo) był uczniem klasy 3-3 w 1998 roku. Jego dziadkowie, Kensaku i Keiko posiadali przybytek o nazwie Sakitani Kinenkan. Nigdy nie pojawił się w mandze, choć został wspomniany przez Yuuyę.

Wygląd Edytuj

W anime, Ikuo miał krótkie, falowane, zielonkawe włosy oraz zielone oczy. Na jego twarzy były też widoczne piegi. W mandze, jego wygląd jest nieznany, ponieważ nigdy nie zostaje ukazany. Jego najczęstszy ubiór składał się z tradycyjnego, japońskiego mundurka szkolnego.

Osobowość Edytuj

Ikuo był dość cichym chłopakiem, który mimo to miał dobre stosunki z kolegami ze swojej klasy. W pierwszym odcinku anime zostało ujawnione, że jego marzeniem było zostać biegaczem, jednak jego choroba serca uczyniła to marzenie niemożliwym do zrealizowania. Został także ukazany jako bardzo odważna osoba - jako jedyny powiedział otwarcie Kouichi'emu dlaczego on i Mei są ignorowani przez resztę klasy, chociaż wiedział jakie skutki pociągnie ze sobą ten czyn.

Fabuła Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jego adres to 7-10 Tobiicho Yomiyama City.
  • Jego imię oznacza "aromatyczny człowiek".
  • Zmarł 6 czerwca.
  • Nie pojawia się w mandze, jednak jest wspomniany. W anime, jego rola jest znacznie bardziej rozwinięta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki