FANDOM

Aya Ayano
Aya Ayano.jpg
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (romaji) Ayano Aya
Imię i nazwisko (kanji) 綾野彩
Urodziny 1983
Wiek 15 lat
Płeć Kobieta
Oczy Brązowy
Włosy Jasnobrązowy
Wzrost 158 cm
Status
Przynależność Zmarli w lipcu
Status Martwa
Zawód Uczennica
Krewni Nienazwani rodzice †
Pierwsze wystąpienie
Anime Odcinek 1
Głosy
Seiyuu Mana Hirata
Aya Ayano (綾野彩, Ayano Aya) była uczennicą klasy 3-3 w 1998 roku. Wraz z Yumi Ogurą i Izumi Akazawą należała do kółka teatralnego. Pojawia się tylko w anime.

Wygląd Edytuj

Aya miała krótkie, jasnobrązowe włosy z grzywką i brązowe oczy. Zazwyczaj nosiła tradycyjny, japoński mundurek szkolny. W czwartym odcinku miała na sobie fioletową koszulkę, czarne spodenki, turkusową kurtkę oraz czarną czapkę.

Osobowość Edytuj

Aya była bardzo wesołą, pogodna i towarzyską osobą. Podczas rozmowy z Kouichim wspomniała, że jest znacznie bardziej wyluzowana niż skłonna do dramatyzowania Izumi, aczkolwiek została ukazana jako znacznie bardziej emocjonalna od niej, gdy przykładowo ich wychowawca popełnił samobójstwo, Aya zaczęła krzyczeć oraz ze strachu zaczęła bełkotać, gdy Kouichi uratował ją przez spadającymi kawałkami szkła. Pomimo tego, była często ukazana jako wyluzowana i beztroska osoba, poprzez jej rozmawianie z innymi ludźmi i nie bała się droczyć z Kouichim na temat jego gustu do kobiet lub przykładowo, gdy uciekła z lekcji, nie myśląc o późniejszych skutkach tej decyzji. Nawet pomimo tak tragicznych wydarzeń jak śmierć kolegów z klasy, Aya wykazywała pozytywne nastawienie w stosunku do swoich najbliższych przyjaciół, takich jak Yumi, Kouichi czy Naoya.

FabułaEdytuj

AnotherEdytuj

W pierwszym odcinku rozmawiała z Kouichim o Tokio.

W czwartym odcinku (podczas wagarów), zaczepiła go, gdy wracał ze szpitala. W tym odcinku okazało się, że Aya uczęszcza do kółka teatralnego razem z Izumi. W tym odcinku, podczas ich rozmowy, zawiał silny wiatr i przewrócił szybę stojącą na ciężarówce. Aya zginęłaby, gdyby Kouichi nie przetoczył jej w bok. Wtedy zaczęła wołać przerażona: "Nie! Nie! Nie! Nie! Ja nie chcę umierać!".

W siódmym odcinku była przy samobójstwie wychowawcy, jako pierwsza zaczęła krzyczeć i płakać, tak bardzo, że Izumi musiała ją uspokajać.

Dwa odcinki później, po spotkaniu wraz z Yumi, Kouichi'ego i Naoya, dziewczyny szły razem do swoich domów. Rozstały się przy jednej z ulic. Aya wróciła do domu, z rodzicami zapakowała wszystko do samochodu i wyjechali, podczas deszczu. Nagle z klifu spadł głaz na przednią szybę auta. Samochód wpadł w poślizg, rozerwał barierkę i spadł ze zbocza góry, a ona wraz z rodzicami zginęła.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej adres to 2-9 Furuikecho Yomiyama.
  • Jej imię znaczy "kolorować", a nazwisko "przeznaczone pole".
  • Aya często nadawała różne pseudonimy niektórym osobom ze swojej klasy, np. Kouichi'ego nazywała "Kouichi-chan" (w języku japońskim, końcówka "-chan" jest używana w stosunku do bardzo bliskich przyjaciół), a Naoyę "Teshi". Również jako jedna z nielicznych osób zwracała się do Izumi i Takako po imieniu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki