FANDOM

Another - jest powieścią napisaną przez Yukito Ayatsuji w 2009 roku. Manga, anime i film zostały wydane w tym samym roku - 2012.

FabułaEdytuj

26 lat temu, do klasy trzeciej chodziła dziewczyna, wszyscy ją uwielbiali, ale krótko po rozpoczęciu trzeciej klasy zmarła. Nikt nie mógł się z tym pogodzić, więc udawali, że Misaki żyje. Po ceremonii zakończenia szkoły ukazała się na zdjęciu klasowym, była trupioblada, lekko rozmazany, ale uśmiechała się, jak inni.

Jest rok 1998, chłopak o imieniu Kouichi Sakakibara, ma zacząć chodzić do tej samej klasy, gdy trafia do szpitala, poznaje tam dziewczynę, Przedstawiła się jako Mei Misaki, jechała do kostnicy. Była w jego wieku, miała mundurek ze szkoły, do której miał chodzić, lalkę w ręku i przepaskę na lewym oku. Wszyscy w nowej klasie mówią mu, że nikt taki nie chodzi z nimi do klasy i utrzymują, że nie znają Mei. Klasa 3 "c" zdaje się być przekonana, że to po prostu wymysł chłopaka, nawet podczas jednej z rozmów Mei stwierdza otwarcie, że ona nie istnieje i tylko on jest ją w stanie zobaczyć. Jednak za tym kryje się coś poważniejszego...

BohaterowieEdytuj

PierwszoplanowiEdytuj

Kouichi Sakakibara - 15-letni chłopak, który do Yomiyamy przeprowadził się z Tokio. Główny bohater. Nie miał przez długi czas pojęcia, co dzieje się w jego klasie. Będąc w szpitalu spotkał dziwną dziewczynę ze swojej klasy, która twierdziła, że tylko on może ją zobaczyć.

Mei Misaki - bardzo dziwna i tajemnicza główna bohaterka, którą widać po raz pierwszy w szpitalu jadącą windą do kostnicy. Przez długi czas wraz z klasą ukrywała przed Kouichim prawdę, zapewniając go, że nie istnieje.

Wkrótce...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki