FANDOM

Amane
Amanee
Podstawowe informacje
Imię i nazwisko (kanji) 天根
Wiek 60+ lat
Płeć Kobieta
Oczy Szare
Włosy Siwe
Wzrost 150 cm
Status
Status Żywa
Zawód Recepcjonistka w Misaki M. Studio
Krewni Yukiyo Misaki (córka)
Mitsuyo Fujioka (córka)
Mei Misaki (wnuczka)
Misaki Fujioka (wnuczka) †
Pierwsze wystąpienie
Manga Rozdział 3
Anime Odcinek 2
Głosy
Seiyuu Sayuri Sadaoka
Amane jest matką Yukiyo i Mitsuyo, a także babcią Mei i Misaki. Pracuje w Studiu M. u jednej ze swoich córek.

WyglądEdytuj

Amaneee

Amane w mandze.

W anime posiada krótkie, szare włosy i tego samego koloru oczy, które skrywa za małymi, okrągłymi okularami. Najczęściej zakłada ciemnofioletowe ubrania. W mandze zaś, ma białe, sięgające do ramion włosy oraz nosi czarne ubrania. Również jej okulary posiadają ciemniejsze szkła. Amane wygląda na starszą w mandze niż w anime.

OsobowośćEdytuj

Amane zdaje się cierpieć na pewną formę demencji. Nigdy nie rusza się ze swojego siedzenia, na wprost sklepu oraz nie pamięta Kouichiego, pomimo faktu, że często odwiedza jej sklep i powtarza te same pytania za każdym razem kiedy chłopak wejdzie do środka.

FabułaEdytuj

AnotherEdytuj

Zadebiutowała już w drugim odcinku, gdy Kouichi, śledząc jej wnuczkę dotarł do sklepu Kiriki. Staruszka siedziała za ladą, przy kasie. Zawsze powtarza te same zwroty, np. "Jesteś uczniem gimnazjum?", czy "Możesz się tu rozejrzeć. Nie mam innych klientów". Była widywana często, gdy chłopak odwiedzał Mei. Później Kouichi dowiedział się, że kobieta jest jej babcią.

CiekawostkiEdytuj

  • "Amane" to japońskie imię, nadawane głównie fikcyjnym postacią. Dosłownie można je przetłumaczyć, jako "brzmienie niebios".
  • Jest najniższą postacią w całej serii.
  • To ona wyjawiła przypadkowo Mei prawdę o tym, że jest córką Mitsuyo, gdy dziewczynka była w piątej klasie.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki